صدای گام های تو ضربان زندگی من است با من راه بیا هنوز تشنه ی زنده بودنم

۵۹ مطلب توسط «Mostafa» ثبت شده است

معرفی بهترین پنل پیامکی ایران (آپدیت جدید)

هرگاه در جستجوی بهترین پنل پیامکی برای استفاده شخصی یا حرفه ای باشید، نکاتی وجود دارد که باید قبل از انتخاب بهترین پنل اس ام اس در نظر بگیرید. چیزهایی مانند:

  • چه چیزی در قیمت ماهانه خدمات گنجانده شده است؟
  • آیا محدودیتی در تعداد مخاطبی که می توانم بارگذاری کنم یا کلمات کلیدی که می توانم رزرو کنم وجود دارد؟
  • آیا برای دسترسی به هر ویژگی باید هزینه اضافی پرداخت کنم؟
  • آیا در صورت داشتن هرگونه سوال به پشتیبانی دسترسی خواهم داشت؟

همکاران اس ام اس به عنوان ارائه دهنده بهترین پنل پیامکی، اعتراف می کند همه نرم افزارهای پیامکی یکسان ایجاد نشده اند. در هر سامانه پیامکی عناصری وجود دارد که ممکن است آن را برای موارد استفاده شما مناسبتر کند یا نکند. بنابراین، برای کمک به شما در درک بهتر آنچه را که برای یافتن بهترین پنل اس ام اس برای خود باید جستجو کنید ، هفت مورد ارائه داده ایم که باید در جستجوی شما در نظر بگیرند.

اما ابتدا، برای شما که ممکن است در ابتدای کاوش خود باشید ، توضیح خواهیم داد که سامانه پیامک چیست و مبنای انتظار شما از هر سرویس چیست.

بهترین پنل پیامکی ایران کدام است؟

تلفن همراه برای ارسال پیام کوتاه به دوستان و خانواده عالی است. اما وقتی صحبت از تجارت می شود ، می تواند کمی محدود کننده باشد.

با دستگاه همراه شخصی خود نمی توانید:

  • فهرست سیستم مخاطبین را از سیستم CRM خود بارگذاری کنید
  • ارسال پیام گروهی بدون پاسخ دادن به همه
  • از رایانه خود متنی ارسال کنید
  • با تیم خود همکاری کنید و پیامهای ورودی با حجم بالاتر را دریافت کنید

در اینجاست که یک پنل پیامکی وارد می شود. ارائه دهندگان بازاریابی پیامکی نرم افزاری را توسعه داده اند که قابلیت های پیامکی تلفن همراه شما را می گیرد و به روی میز کار شما باز می شود. ارسال یک پیام پیام کوتاه به طور همزمان برای ده ها ، صدها یا هزاران مشتری. سپس از صندوق ورودی خود به هر فرد پاسخ دهید.

همچنین می توانید کمپین های قطره ای خودکار تنظیم کنید ، پیام ها را برنامه ریزی کنید ، کلمات کلیدی متن برای پیوستن را ایجاد کنید ، متن ثابت را فعال کنید و موارد دیگر.

برای درک بیشتر آنچه بهترین پنل پیامکی ایران انجام می دهند ، می خواهید با ده مورد زیر آشنا شوید که هر ابزار بازاریابی متنی خوبی باید ارائه دهد.

5 مورد برتر همه ی بهترین سامانه پیامکی ها

حداقل ، یک سامانه پیامکی خوب باید به شما امکان ارسال پیام انبوه و یک به یک را برای مشتریان خود بدهد. اما برخی از ویژگی های اساسی وجود دارد که ممکن است ارائه ندهند. مواردی که ممکن است فرض کنید داده شده هستند ، اما خیلی دیر متوجه می شوید که اینگونه نیستند.

روند تحقیق ممکن است طاقت فرسا باشد ، اما این 5 مورد غیر قابل مذاکره باید شما را در مسیر درست پیش ببرد.

1. یک برنامه تلفن همراه
یکی از جنبه های جذاب پیام کوتاه این است که این یک ابزار ارتباطی در حال حرکت است. برای اتصال از طریق متن نیازی نیست که به دفتر یا میز تحریر بسته شوید. به همین دلیل هر ابزار مفید بازاریابی متنی باید یک برنامه تلفن همراه را ارائه دهد که به شما امکان می دهد پیام های تجاری خود را از طریق تلفن خود مشاهده و به آنها پاسخ دهید. برنامه ها باید در هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس باشند و عملکرد مشابه نسخه های رومیزی آنها را ارائه می دهند.

2. قیمت گذاری مشخص و منطقی
اکثر پنل اس ام اس ها بر اساس یک سیستم مبتنی بر اعتبار کار می کنند. بنابراین اگر می بینید که یک برنامه قیمت گذاری بر اساس "اعتبارات" طبقه بندی شده است ، بدانید که این فقط یک روش برای تعیین تعداد پیام های شما در ماه است. برخی از پیام ها مانند پیام ها یا عکس ها می توانند هزینه "اعتبار" بیشتری برای شما داشته باشند ، به همین دلیل به همین ترتیب تجزیه می شود.

با تخمین تعداد پیام هایی که برای ارسال هر ماه در نظر دارید ، می توانید تقریباً اعتبار مورد نیاز خود را تعیین کنید. به نوبه خود می توانید طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. وقتی صحبت از هزینه های پنهان می شود ، برخی از سامانه پیامکی ها کمتر در مورد شارژ پیام های ورودی و خروجی هستند. به طور کلی ، ممکن است بخواهید طرحی را ترجیح دهید که به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن میزان صدا ، هزینه ارسال پیام کوتاه دریافت نمی کند.برای دسترسی به برخی از ویژگی ها ممکن است هزینه اضافی نیز پرداخت کنند.

بنابراین مطمئن شوید که قبل از شروع کار این موضوع را فهمیده اید ، خصوصاً اگر عملکرد خاصی مانند چندین کلمه کلیدی یا مخاطبین نامحدود برای موفقیت شما ضروری است.

3. هم تیمی دوستانه
بسته به نحوه استفاده از پیام کوتاه با سازمان خود ، ممکن است لازم باشد به چندین نفر اجازه دسترسی به حساب خود را بدهید. برای ارائه دهندگان فاقد قابلیت های عضو تیم یا زیر حساب ، مدیریت بین بسیاری از افراد کاملاً دشوار است. بعلاوه ، ممکن است امکان فعال کردن متن برای چندین شماره در سازمان شما وجود نداشته باشد.

اگر می خواهید برای فروش یا خدمات مشتری پیام کوتاه به تجارت خود اضافه کنید ، نداشتن زیر حساب ممکن است این امر را غیرممکن کند.

4. شامل هر دو ارتباط یک طرفه و دو طرفه است
توانایی ارسال پیامک به مشتری به مشتریان به همان اندازه توانایی ارسال پیام برای وی مهم است. ارتباط دو طرفه کلید ایجاد رابطه است. بدون امکان دریافت پیام علاوه بر ارسال پیام ، نمی توانید بفهمید که به همه مخاطبین خود دسترسی پیدا می کنید یا خیر. همچنین نمی توانید تأیید ، سوالات یا بازخورد دریافت کنید. بنابراین، حتماً از ارائه دهنده خود سوال می کنید که آیا او قادر است متن کامل سازمان شما را فعال کند، بنابراین شما توانایی ارسال و دریافت پیام را دارید.

5. نسخه آزمایشی رایگان
بهترین پنل پیامکی نباید چیزی برای پنهان کردن داشته باشند. اگر در بازاریابی متنی تازه کار هستید ، یک منحنی یادگیری وجود دارد. یک ارائه دهنده خوب به شما این فرصت را می دهد تا بدون هزینه کردن ، هزینه های خود را کنترل کنید. دوره های آزمایشی رایگان در بازه زمانی 7 تا 14 روز فرصتی عالی برای آزمایش موارد قبل از تصمیم نهایی خود را به شما می دهد. بعلاوه ، بعد از تمام سوالاتی که در ذهن شما است، ممکن است برای انجام تمام تحقیقات خود به وقت اضافی نیاز داشته باشید! یک ارائه دهنده خوب این فرصت را به شما اعطا می کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
Mostafa

خرید پنل اس ام اس؛ پیشنیاز اساسی استفاده از سامانه پیامکی

در عصری که تلفن های همراه تعدادشان بیشتر از مردم سراسر جهان است، تعجب آور نیست که یاد بگیریم تلفن همراه به عنوان یک کانال ارتباطی یکی از همه گیرترین هاست. بد نیست اگر بگوییم بازاریابی پیامکی انبوه بهترین زمان خود را سپری می کند. بیش از یک دهه است که بازاریابی پیامکی بخش اصلی از استراتژی های بسیاری از مشاغل بزرگ است. با این حال، به طور مداوم به عنوان یکی از مستقیم ترین و موثرترین کانال های ارتباطی موجود در بازار امروز، محبوبیت پیدا کرده است. اما، دقیقاً بازاریابی پیامکی انبوه چیست؟ و چگونه شرکت های موفق از آن برای بهبود شیوه های ارتباطی خود استفاده می کنند؟

جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه به صورت انبوه، نرم افزاری موردنیاز است. این نرم افزار می تواند تحت وب به صورت آنلاین داخل یک وب سایت باشد که کاربر با داشتن یک حساب کاربری از آن استفاده کند یا یک نرم افزار تحت سیستم عامل باشد که در هر صورت نیازمند اتصال به اینترنت است. نام این نرم افزارهای تحت وب برای ارسال پیامک و دریافت آن، سامانه پیامکی است. سامانه پیامکی یا سامانه پیام کوتاه ابزاری برای ارسال سریع پیامک های تبلیغاتی، یادآوری ها، پیشنهادهای تبلیغاتی، مسابقات و تأییدات رزرو یا پشتیبانی از مشتری است. برای دریافت و ارسال اس ام اس های انبوه، سامانه ارسال پیامک نیاز است. با سامانه اس ام اس انبوه شما قادر به ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی و اطلاع رسانی هستید.

بازاریابی پیامکی انبوه نوعی ارتباط جمعی است که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد از طریق فناوری تلفن همراه با مخاطبان خود تعامل برقرار کنند. به زبان ساده ، پیام های متنی ساخته می شوند و به پایگاه داده ای از شماره تلفن ها، مطالبی با محتوای بازاریابی، اغلب با تبلیغ ویژه یا پیشنهاد به موقع، ارسال می شوند.

در حالی که پیامک های انبوه توسط شرکت ها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی بطور منظم مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از این سرویس برای برقراری ارتباط با کارمندان، سهامداران و مشتریان به روش های مختلف نیز امری عادی است. اینکه پیامک برای هشدارها و یادآوری ها، تأییدها، گذرواژه های یکبار مصرف، احراز هویت دو عاملی و موارد دیگر استفاده شود، سادگی و کارایی پیامک های انبوه به نفع مشاغل و مشتریان را نشان می دهد.

چرا خرید پنل اس ام اس، لازمه ی شروع بازاریابی پیامکی انبوه است؟

مشاغل در حال یافتن مزایای استفاده از پیامک انبوه برای جلب نظر مشتریان هستند که بی پایان است. از دیدگاه مالی، پیامک انبوه یکی از ارزان ترین راه ها برای برقراری ارتباط با صدها، هزاران و حتی میلیون ها مشتری است، مهم نیست که در کجای دنیا قرار دارند. با در نظر گرفتن هزینه بالای ایجاد و توزیع محتوای بازاریابی در سایر فضاهای دیجیتالی یا چاپی، می توان با خرید پنل اس ام اس و ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی هزینه ها را تا نصف کاهش داد.

با بیش از 5 میلیارد مشترک در جهان با تلفن های فعال شده، دریافت پیامک مستقیم ترین راه برای رسیدن به مشتری است. با خرید سامانه پیامکی و ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی، مشاغل می توانند صرف نظر از محل استقرار خود، به سادگی و به طور موثر به مخاطبان گسترده ای دسترسی پیدا کنند.

چند مورد استفاده معمول برای بازاریابی پیامکی انبوه چیست؟

- تبلیغات حساس به زمان: مشاغل از ماهیت سریع پیامک برای ارسال پیشنهادات و تبلیغات به موقع برای مشتریان استفاده می کنند. کسانی که در صنایع خرده فروشی و رستوران هستند با استفاده از فروش مدت دار و پیشنهادات 24 ساعته در یک دوره خاص، بیشترین استفاده را از پیامک می کنند.

- پیشنهادات شخصی شده: هیچ چیز باعث نمی شود مشتری احساس خاصی نسبت به دریافت یک پیشنهاد فردی نداشته باشد و مشاغل از ویژگی های سامانه های پیامکی برای ارسال پیشنهادات شخصی استفاده می کنند. یک پیام شخصی ساده در ابتدای پیام به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار به آنها اهمیت می دهد، درنتیجه باعث بهبود تصویر برند و تجربه مشتری می شود.

زیبایی بازاریابی پیامکی آن است که هر کسب و کاری، صرف نظر از اندازه و بودجه، می توانند با خرید پنل اس ام اس فعالیت بازاریابی خود را شروع کند و با استفاده از سامانه پیامکی تهیه شده براحتی می توان برای ارسال سریع پیامک های تبلیغاتی، یادآوری ها، پیشنهادهای تبلیغاتی، مشوق ها، مسابقات و تأییدات رزرو یا حتی ارائه پشتیبانی مشتری استفاده کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰
Mostafa

10 نکته برای ارسال پیامک تبلیغاتی جهت جذب مشتریان

اگر مانند اکثر صاحبان مشاغل هستید که در حال حاضر بازاریابی آنلاین را در اولویت خود می دانید. به نظر می رسد که علاوه بر ایمیل، اکثر اشکال بازاریابی مستقیم را نیز کاملاً کنار گذاشته ایم. وقت آن است که به اصول اولیه برگردیم. بیایید به خود یادآوری کنیم: بازاریابی پیامکی چیست؟ این یک روش تبلیغاتی برای تماس مستقیم با سرنخ ها از طریق پیام های متنی است. مشاغل کوچک می توانند از این استراتژی سود زیادی ببرند ، به ویژه هنگامی که می خواهند پیشنهادی حساس به زمان ارائه دهند. اما مانند هر روش تبلیغاتی دیگر ، بازاریابی پیامکی باید به روش صحیحی انجام شود. 

پیامک تبلیغاتی آن دست پیامک هایی هستند که به منظور تبلیغات کسب و کار و برند در غالب اس ام اس انبوه ارسال می شوند. پیامک تبلیغاتی با اصول درست خود راه وسیعی را برای کسب و کارتان باز می کند. برای آشنایی بیشتر مراجعه کنید به hamkaransms.com. ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه که در آن به بانک شماره های مخاطبین خود پیامک ارسال می کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس(BTS) که می توانید به افرادی که در محل کسب و کارتان هستند پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق تفکیک سن و جنسیت که می توانید به صورت هدفمند به مخاطبین خود پیامک ارسال کنید.
شاید سوالی که اکنون ذهن شما را به خود مشغول کرده است، این باشد که برای ارسال تبلیغات پیامکی به کجا باید مراجعه کنید؟
در پاسخ به این سوال باید گفت شما نیازمند خرید پنل پیامک تبلیغاتی هستید. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس تبلیغاتی میتوان گفت پنل پیامک تبلیغاتی نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید.

10 نکته: نحوه انجام بازاریابی پیامکی به روش صحیح از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

1. بفهمید بازاریابی پیامکی چه چیزهایی است و چه چیزهایی نیست

 این اصطلاح سرویس پیام کوتاه، چیزهای زیادی می گوید: اگر قصد دارید به بازاریابی پیامکی بپردازید ، باید از آن برای پیام کوتاه استفاده کنید که مزاحمتی برای گیرندگان ایجاد نمی کند. حتی به ارسال چندین پیام در یک روز فکر نکنید. گیرندگان را با پیام های مربوط به همان موضوع بارها و بارها اذیت نکنید. مختصر باشید و مستقیم به اصل مطلب بروید.

2. استفاده از پیام های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید، همچنین 

وقتی به مشتریان بالقوه پیشنهاد می کنید بخشی از مبارزات بازاریابی پیامکی شما شود ، ممکن است آنها شک داشته باشند. شما می توانید یک گزینه کاملاً بی ضرر ارائه دهید: پیام های مستقیم اینستاگرام. آنها در مورد این پیام ها مطلع می شوند و شما می توانید همان پیشنهادی را که از طریق پیامک ارائه می دهید، ارسال کنید. بهترین قسمت این است که اگر از برنامه ای برای آن استفاده کنند، پیام های اینستاگرام را نیز در Mac دریافت می کنند. این پیام شما را از طریق چندین دستگاه گسترش می دهد. به آرامی ، شما اعتماد آنها را جلب خواهید کرد و تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه در این کمپین پیامکی مشترک می شوند.

3. از یک سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس قابل اطمینان استفاده کنید

اگر قصد دارید از پنل پیامکی را برای طراحی و اجرای این کمپین برای نام تجاری خود استخدام کنید، باید مطمئن ترین آن باشد. آن پنل اس ام اس باید در عرض چند دقیقه ارسال پیامک ابنوه به کل مخاطبان شما را انجام دهد. پیام ها به صورت خودکار باید ارسال شوند، بنابراین نیازی نیست که آنها را یکی یکی ارسال کنید. اما شما اطلاعات خصوصی مخاطبان خود را با این سرویس به اشتراک می گذارید ، بنابراین باید امن ترین سامانه پیامکی باشد که می توانید پیدا کنید.

4. شخصی سازی پیام ها

96٪ از بازاریابان موافق هستند که می توانند با تکیه بر شخصی سازی ارتباط با مشتریان خود را بهبود بخشند. درج نام گیرنده در متن می تواند کارهای زیادی انجام دهد. آره؛ آنها می دانند که این یک پیام خودکار است. اما وقتی کسی مستقیماً آنها را خطاب می کند احساس متفاوت می شود. می توانید برای روز تولد آنها پیامک ارسال کنید و یک کد تبلیغاتی ویژه که به مدت یک هفته معتبر است ، در  اختیار آن قرار دهید.

5. عملکرد کمپین را پیگیری کنید

پلتفرم های های رسانه های اجتماعی به شما گزارش می دهند ، که تأثیر تبلیغات شما چه بوده است. چگونه اثربخشی کمپین متنی را ردیابی می کنید؟ اینها عواملی هستند که می توانند اندازه گیری شوند: میزان پاسخ از طریق تعداد کل پیام های ارسالی، میزان پولی که کسب و کار شما کسب می کند در مقابل مبلغی که برای این کمپین خرج می کنید تعداد راهنمایی هایی که برای کمپین ثبت نام می کنند در مقابل تعداد از گیرنده هایی که پیش بینی کرده اید اگر از یک پنل اس ام اس عالی استفاده می کنید ، تحلیلی آماده برای خواندن دریافت خواهید کرد. اما اگر قصد دارید کمپین خود را اجرا کنید، به این عوامل توجه کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰
Mostafa