اگر مانند اکثر صاحبان مشاغل هستید که در حال حاضر بازاریابی آنلاین را در اولویت خود می دانید. به نظر می رسد که علاوه بر ایمیل، اکثر اشکال بازاریابی مستقیم را نیز کاملاً کنار گذاشته ایم. وقت آن است که به اصول اولیه برگردیم. بیایید به خود یادآوری کنیم: بازاریابی پیامکی چیست؟ این یک روش تبلیغاتی برای تماس مستقیم با سرنخ ها از طریق پیام های متنی است. مشاغل کوچک می توانند از این استراتژی سود زیادی ببرند ، به ویژه هنگامی که می خواهند پیشنهادی حساس به زمان ارائه دهند. اما مانند هر روش تبلیغاتی دیگر ، بازاریابی پیامکی باید به روش صحیحی انجام شود. 

پیامک تبلیغاتی آن دست پیامک هایی هستند که به منظور تبلیغات کسب و کار و برند در غالب اس ام اس انبوه ارسال می شوند. پیامک تبلیغاتی با اصول درست خود راه وسیعی را برای کسب و کارتان باز می کند. برای آشنایی بیشتر مراجعه کنید به hamkaransms.com. ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه که در آن به بانک شماره های مخاطبین خود پیامک ارسال می کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس(BTS) که می توانید به افرادی که در محل کسب و کارتان هستند پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق تفکیک سن و جنسیت که می توانید به صورت هدفمند به مخاطبین خود پیامک ارسال کنید.
شاید سوالی که اکنون ذهن شما را به خود مشغول کرده است، این باشد که برای ارسال تبلیغات پیامکی به کجا باید مراجعه کنید؟
در پاسخ به این سوال باید گفت شما نیازمند خرید پنل پیامک تبلیغاتی هستید. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس تبلیغاتی میتوان گفت پنل پیامک تبلیغاتی نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید.

10 نکته: نحوه انجام بازاریابی پیامکی به روش صحیح از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

1. بفهمید بازاریابی پیامکی چه چیزهایی است و چه چیزهایی نیست

 این اصطلاح سرویس پیام کوتاه، چیزهای زیادی می گوید: اگر قصد دارید به بازاریابی پیامکی بپردازید ، باید از آن برای پیام کوتاه استفاده کنید که مزاحمتی برای گیرندگان ایجاد نمی کند. حتی به ارسال چندین پیام در یک روز فکر نکنید. گیرندگان را با پیام های مربوط به همان موضوع بارها و بارها اذیت نکنید. مختصر باشید و مستقیم به اصل مطلب بروید.

2. استفاده از پیام های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید، همچنین 

وقتی به مشتریان بالقوه پیشنهاد می کنید بخشی از مبارزات بازاریابی پیامکی شما شود ، ممکن است آنها شک داشته باشند. شما می توانید یک گزینه کاملاً بی ضرر ارائه دهید: پیام های مستقیم اینستاگرام. آنها در مورد این پیام ها مطلع می شوند و شما می توانید همان پیشنهادی را که از طریق پیامک ارائه می دهید، ارسال کنید. بهترین قسمت این است که اگر از برنامه ای برای آن استفاده کنند، پیام های اینستاگرام را نیز در Mac دریافت می کنند. این پیام شما را از طریق چندین دستگاه گسترش می دهد. به آرامی ، شما اعتماد آنها را جلب خواهید کرد و تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه در این کمپین پیامکی مشترک می شوند.

3. از یک سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس قابل اطمینان استفاده کنید

اگر قصد دارید از پنل پیامکی را برای طراحی و اجرای این کمپین برای نام تجاری خود استخدام کنید، باید مطمئن ترین آن باشد. آن پنل اس ام اس باید در عرض چند دقیقه ارسال پیامک ابنوه به کل مخاطبان شما را انجام دهد. پیام ها به صورت خودکار باید ارسال شوند، بنابراین نیازی نیست که آنها را یکی یکی ارسال کنید. اما شما اطلاعات خصوصی مخاطبان خود را با این سرویس به اشتراک می گذارید ، بنابراین باید امن ترین سامانه پیامکی باشد که می توانید پیدا کنید.

4. شخصی سازی پیام ها

96٪ از بازاریابان موافق هستند که می توانند با تکیه بر شخصی سازی ارتباط با مشتریان خود را بهبود بخشند. درج نام گیرنده در متن می تواند کارهای زیادی انجام دهد. آره؛ آنها می دانند که این یک پیام خودکار است. اما وقتی کسی مستقیماً آنها را خطاب می کند احساس متفاوت می شود. می توانید برای روز تولد آنها پیامک ارسال کنید و یک کد تبلیغاتی ویژه که به مدت یک هفته معتبر است ، در  اختیار آن قرار دهید.

5. عملکرد کمپین را پیگیری کنید

پلتفرم های های رسانه های اجتماعی به شما گزارش می دهند ، که تأثیر تبلیغات شما چه بوده است. چگونه اثربخشی کمپین متنی را ردیابی می کنید؟ اینها عواملی هستند که می توانند اندازه گیری شوند: میزان پاسخ از طریق تعداد کل پیام های ارسالی، میزان پولی که کسب و کار شما کسب می کند در مقابل مبلغی که برای این کمپین خرج می کنید تعداد راهنمایی هایی که برای کمپین ثبت نام می کنند در مقابل تعداد از گیرنده هایی که پیش بینی کرده اید اگر از یک پنل اس ام اس عالی استفاده می کنید ، تحلیلی آماده برای خواندن دریافت خواهید کرد. اما اگر قصد دارید کمپین خود را اجرا کنید، به این عوامل توجه کنید!