هرگاه در جستجوی بهترین پنل پیامکی برای استفاده شخصی یا حرفه ای باشید، نکاتی وجود دارد که باید قبل از انتخاب بهترین پنل اس ام اس در نظر بگیرید. چیزهایی مانند:

  • چه چیزی در قیمت ماهانه خدمات گنجانده شده است؟
  • آیا محدودیتی در تعداد مخاطبی که می توانم بارگذاری کنم یا کلمات کلیدی که می توانم رزرو کنم وجود دارد؟
  • آیا برای دسترسی به هر ویژگی باید هزینه اضافی پرداخت کنم؟
  • آیا در صورت داشتن هرگونه سوال به پشتیبانی دسترسی خواهم داشت؟

همکاران اس ام اس به عنوان ارائه دهنده بهترین پنل پیامکی، اعتراف می کند همه نرم افزارهای پیامکی یکسان ایجاد نشده اند. در هر سامانه پیامکی عناصری وجود دارد که ممکن است آن را برای موارد استفاده شما مناسبتر کند یا نکند. بنابراین، برای کمک به شما در درک بهتر آنچه را که برای یافتن بهترین پنل اس ام اس برای خود باید جستجو کنید ، هفت مورد ارائه داده ایم که باید در جستجوی شما در نظر بگیرند.

اما ابتدا، برای شما که ممکن است در ابتدای کاوش خود باشید ، توضیح خواهیم داد که سامانه پیامک چیست و مبنای انتظار شما از هر سرویس چیست.

بهترین پنل پیامکی ایران کدام است؟

تلفن همراه برای ارسال پیام کوتاه به دوستان و خانواده عالی است. اما وقتی صحبت از تجارت می شود ، می تواند کمی محدود کننده باشد.

با دستگاه همراه شخصی خود نمی توانید:

  • فهرست سیستم مخاطبین را از سیستم CRM خود بارگذاری کنید
  • ارسال پیام گروهی بدون پاسخ دادن به همه
  • از رایانه خود متنی ارسال کنید
  • با تیم خود همکاری کنید و پیامهای ورودی با حجم بالاتر را دریافت کنید

در اینجاست که یک پنل پیامکی وارد می شود. ارائه دهندگان بازاریابی پیامکی نرم افزاری را توسعه داده اند که قابلیت های پیامکی تلفن همراه شما را می گیرد و به روی میز کار شما باز می شود. ارسال یک پیام پیام کوتاه به طور همزمان برای ده ها ، صدها یا هزاران مشتری. سپس از صندوق ورودی خود به هر فرد پاسخ دهید.

همچنین می توانید کمپین های قطره ای خودکار تنظیم کنید ، پیام ها را برنامه ریزی کنید ، کلمات کلیدی متن برای پیوستن را ایجاد کنید ، متن ثابت را فعال کنید و موارد دیگر.

برای درک بیشتر آنچه بهترین پنل پیامکی ایران انجام می دهند ، می خواهید با ده مورد زیر آشنا شوید که هر ابزار بازاریابی متنی خوبی باید ارائه دهد.

5 مورد برتر همه ی بهترین سامانه پیامکی ها

حداقل ، یک سامانه پیامکی خوب باید به شما امکان ارسال پیام انبوه و یک به یک را برای مشتریان خود بدهد. اما برخی از ویژگی های اساسی وجود دارد که ممکن است ارائه ندهند. مواردی که ممکن است فرض کنید داده شده هستند ، اما خیلی دیر متوجه می شوید که اینگونه نیستند.

روند تحقیق ممکن است طاقت فرسا باشد ، اما این 5 مورد غیر قابل مذاکره باید شما را در مسیر درست پیش ببرد.

1. یک برنامه تلفن همراه
یکی از جنبه های جذاب پیام کوتاه این است که این یک ابزار ارتباطی در حال حرکت است. برای اتصال از طریق متن نیازی نیست که به دفتر یا میز تحریر بسته شوید. به همین دلیل هر ابزار مفید بازاریابی متنی باید یک برنامه تلفن همراه را ارائه دهد که به شما امکان می دهد پیام های تجاری خود را از طریق تلفن خود مشاهده و به آنها پاسخ دهید. برنامه ها باید در هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس باشند و عملکرد مشابه نسخه های رومیزی آنها را ارائه می دهند.

2. قیمت گذاری مشخص و منطقی
اکثر پنل اس ام اس ها بر اساس یک سیستم مبتنی بر اعتبار کار می کنند. بنابراین اگر می بینید که یک برنامه قیمت گذاری بر اساس "اعتبارات" طبقه بندی شده است ، بدانید که این فقط یک روش برای تعیین تعداد پیام های شما در ماه است. برخی از پیام ها مانند پیام ها یا عکس ها می توانند هزینه "اعتبار" بیشتری برای شما داشته باشند ، به همین دلیل به همین ترتیب تجزیه می شود.

با تخمین تعداد پیام هایی که برای ارسال هر ماه در نظر دارید ، می توانید تقریباً اعتبار مورد نیاز خود را تعیین کنید. به نوبه خود می توانید طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. وقتی صحبت از هزینه های پنهان می شود ، برخی از سامانه پیامکی ها کمتر در مورد شارژ پیام های ورودی و خروجی هستند. به طور کلی ، ممکن است بخواهید طرحی را ترجیح دهید که به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن میزان صدا ، هزینه ارسال پیام کوتاه دریافت نمی کند.برای دسترسی به برخی از ویژگی ها ممکن است هزینه اضافی نیز پرداخت کنند.

بنابراین مطمئن شوید که قبل از شروع کار این موضوع را فهمیده اید ، خصوصاً اگر عملکرد خاصی مانند چندین کلمه کلیدی یا مخاطبین نامحدود برای موفقیت شما ضروری است.

3. هم تیمی دوستانه
بسته به نحوه استفاده از پیام کوتاه با سازمان خود ، ممکن است لازم باشد به چندین نفر اجازه دسترسی به حساب خود را بدهید. برای ارائه دهندگان فاقد قابلیت های عضو تیم یا زیر حساب ، مدیریت بین بسیاری از افراد کاملاً دشوار است. بعلاوه ، ممکن است امکان فعال کردن متن برای چندین شماره در سازمان شما وجود نداشته باشد.

اگر می خواهید برای فروش یا خدمات مشتری پیام کوتاه به تجارت خود اضافه کنید ، نداشتن زیر حساب ممکن است این امر را غیرممکن کند.

4. شامل هر دو ارتباط یک طرفه و دو طرفه است
توانایی ارسال پیامک به مشتری به مشتریان به همان اندازه توانایی ارسال پیام برای وی مهم است. ارتباط دو طرفه کلید ایجاد رابطه است. بدون امکان دریافت پیام علاوه بر ارسال پیام ، نمی توانید بفهمید که به همه مخاطبین خود دسترسی پیدا می کنید یا خیر. همچنین نمی توانید تأیید ، سوالات یا بازخورد دریافت کنید. بنابراین، حتماً از ارائه دهنده خود سوال می کنید که آیا او قادر است متن کامل سازمان شما را فعال کند، بنابراین شما توانایی ارسال و دریافت پیام را دارید.

5. نسخه آزمایشی رایگان
بهترین پنل پیامکی نباید چیزی برای پنهان کردن داشته باشند. اگر در بازاریابی متنی تازه کار هستید ، یک منحنی یادگیری وجود دارد. یک ارائه دهنده خوب به شما این فرصت را می دهد تا بدون هزینه کردن ، هزینه های خود را کنترل کنید. دوره های آزمایشی رایگان در بازه زمانی 7 تا 14 روز فرصتی عالی برای آزمایش موارد قبل از تصمیم نهایی خود را به شما می دهد. بعلاوه ، بعد از تمام سوالاتی که در ذهن شما است، ممکن است برای انجام تمام تحقیقات خود به وقت اضافی نیاز داشته باشید! یک ارائه دهنده خوب این فرصت را به شما اعطا می کند.